امروز : یکشنبه, 11 شهریور 1403

 جلسه هم اندیشی برندینگ شهری بجنورد برگزار شد

 جلسه هم اندیشی برندینگ شهری بجنورد برگزار شد

  جلسه هم اندیشی برندینگ شهری با حضور  جمشید عین بیگی رئیس شورای اسلامی شهر ، مهندس موسوی رئیس مرکز آموزش و پژوهش های شورای اسلامی شهر و پورآباری رئیس اتاق بازرگانی استان خراسان شمالی باموضوعات دیپلماسی شهر زیبا و اهدف -توسعه ارتباطات شهروندی ، -همکاری مدیریت شهری ،-بررسی کریدورهای گردشگری شهری شرق و شمال شرق-هم بست های فرهنگی در شهرها،-ترسیم الگوی توزیع اشاعه رسمی فرهنگ-بررسی مولفه های اصلی اقتصاد شهری در محل سالن جلسات شورای اسلامی شهر بجنورد برگزار گردید.

 در این جلسه که بصورت آنلاین با شورای منطقه ای کشور در شرق و شمال شرقی برگزار گردید بر تبادل اطلاعات و برگزاری جلسات بصورت حضوری و دوره ای تاکید گردید.

 موسوی رییس مرکز آموزش و پژوهش شورای شهر نیز با تاکید برایجاد توریسم منطقه ای و برگزاری رویدادهای شهری به تقویت روابط با استانها بصورت منطقه ای تاکید کرد

 در این جلسه قرار گرفتن خراسان شمالی در کریدور مواصلاتی چهارراه کانون ارتباطات به جنوب ایران و منطقه سیستان و بلوچستان و کشورهای مرزی این مناطق تاکید شد.

 تشکیل نمایشگاه های منطقه ای ،گردشگری منطقه ای با در نظر گرفتن توقف گاههایی در مناطق از سایر موارد گفته شده در این جلسه بود.

 شایان ذکر است دبیر خانه شورای گفتگوی 4 استان شامل استان های خراسان رضوی ،خراسان جنوبی،گلستان و سیستان و بلوچستان می باشد.

    File engine/modules/prostats.php not found.
طراحی، اجرا و پشتیبانی: سفارش دات نت